ADAM'S BIRTHDAY


adam & david på tåget tog inte så många bilder men här är några :)


Det var adams födelse dag igår. hann inte skriva när jag kom hem för jag va så himmla trött och internett cp:a sig, men jag och jennifer gick till adam där vi fick värsta goda tåtarn av hans pappa sen sen tog jag jennifer adam och david tåget till station mötte upp kevin drog ner till sf hämte biljetterna och jag och J hade inte köpt ptesent till adam än för vi tänkte vi skulle göra det där så vi gick till stockhome köpte ett kort där vi skrev som ett present kort på vad han skulle få. sen kom värsta mysiga låten och när vi åkte upp för rulltrappan där fyfan vad glada vi va vi bah sprang ut på gatan och till holmlunds där dom va och såklart så fick vi inte va glada för dom -_- när vi lessna får vi inte det och när vi e glada får vi inte det? aja, men då hade tydligen typ bion redan börjat så vi köpte popcorn och sånt och kolla på bion, vi skulle igentligen se premiären på i taket lyser stjärnorna men då blev typ vissa osams så nu såg vi den idtället lite sent men aja.. jag tror att rätt många har gråtit till den men asså jag och J satt och asgarva och förstörde för alla andra haha, sen kastade vi popcorn på typ k, a  & d och så kasta dom tbx sen började dom framför oss också kasta skit mkt och så höll det på så typ hela bion, så till och med när det va skit sorgligt så kastade folk popcorn så man inte kunde tycka det va sorgligt haha. sen när dom åt på max så gick jag och J därifrån för vi ville bara bort ett tag, vi gick till bron sen till marias salong, ingen va där. vi gick rätt långt sen tbx. då var alla glada igen. sen på kvällen drog vi hem till adam och såklart lyckas jag på vägen dit ramla på isen på alla fyra och huvet i snön så nu har jag värsta blåmärkena och sår på näsan haha. det blev väldigt långt och ingen kommer orka läsa och jag har säkert stavat massa fel, men men nu ska jag klä på mej och sen iväg på cheer, kankse skriver något mer. kisses <3

Kommentarer
Postat av: ELIN L

how pretty

2009-03-08 @ 10:53:01
URL: http://soilkid.blogg.se/
Postat av: noelle

sista bilden var riktigt söt!

2009-03-12 @ 21:18:24
URL: http://noelles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0