fjärde bloggen gilt?

nu har jag skapat min fjärde blogg på ett år. nu ska jag hålla fast vid den här.
och det är ju så klart roligt att få kommentarer och det har nog varit det som hindrade mej på alla dom förra bloggarna, jag ville ha kommentarer så istället för att skriva det jag hade lust att skriva var jag besatt av att lägga upp en bild skriva en bra text och få många kommentarer, och det är inte kul att ha det så? så nu skriver jag precis vad jag har att säga, så får dom som vill läsa läsa och dom som inte vill inte göra det bara, och så skriver jag dag för dag om mitt liv. bye.

p.s jag är inte klar med min design som ni ser. förhoppningsvis är den klar inom en vecka iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0