sjuk

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra,om jag ska byta blogg igen? för det känns som det är bättre att byta nu än när jag skrivit mycket på den här.

aja, hursom helst. tänkte bara skriva lite onödiga saker: igår jobbade jag och jennifer vi jobbade inte alls länge så jag känade ca 135 spänn haha, men med tanke på hur kort vi jobbade var det helt ok. sen drog vi hem till henne jag mådde väldigt dåligt hela dan sen kände jennifer på min panna och så hade jag feber, sen när jag kom hem mådde jag verkligen skit dåligt så ajg la mej och vilade - fast jag somnade och sen vakna jag imorse. sen idag skulle pappa köpa mobil till mej men ingen affär hade den + att han sa att den var rätt tjock så jag vet inte vilken mobil jag ska ha nu -igen. men ja jävla ointresant. puss.

Kommentarer
Postat av: noelle

SV: texten är gjord i photoshop :)

2009-03-11 @ 16:43:59
URL: http://noelles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0