trummvirvel...

... jag har hittat mobilen jag vill ha tog mej ändast tio månader att komma på det, så nu har jag bestämt mej sony ericsson c905 en rosa igen jag och rosa mobiler går liksom ihop haha. vet inte när jag köper den men ja typ nån gång. kommer faktist sakna min gammla jag älskar att kunna kasta den i väggar - asfalt - snö - slask, u name it när jag blir arg. och nu hade jag tydligen tappat den i slasket så en kille i femman hittade den i dag så jag ska få den i skolan i morgon så ska jag nog typ ge han 50 spänn också.jävlar intresant inlägg men har inte mycket att skriva en dag när man suttit hemma och vart sjuk hela dan.
kyss.

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

snygg telefon!!

2009-03-08 @ 11:47:10
URL: http://Lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0